Wij zouden het fijn vinden u als lid van de wijkvereniging te mogen verwelkomen. Niet alleen zijn wij een wijkvereniging, maar wij zijn ook Erkend Overleg Partner ( EOP ) van de gemeente. Met een groot aantal leden als achterban, kunnen wij de wensen van de wijk beter neerzetten richting de gemeente en heeft u hier
inspraak in.

U ontvangt als lid onze nieuwsbrief per email. Ook kunt u deelnemen aan de activiteiten die we organiseren.

Wilt u graag op de hoogte worden gehouden van wat er speelt in de wijk en steunt u onze activiteiten? Word dan lid van de wijkvereniging voor €12,- per jaar.

Aanmelden kunt u zich door het onderstaande inschrijfformulier te downloaden en vervolgens te printer.
Het ingevulde formulier kan (ingescand als pfd) per mail worden verzonden naar secretariaat@wijkverenigingdelftlanden.nl of worden ingeleverd op Wolferinghaar 8 7813DH in Emmen.

Mocht u vragen hebben met betrekking tot het lidmaatschap, neem dan contact op met secretaris van de wijkvereniging (secretariaat@wijkverenigingdelftlanden.nl).